Jo kauan on vaivannut "hukassa" oleva lastenohjelma. Olen itse aivan vakuuttunut katsoneeni pienenä (eli siis 1970-luvulla) ohjelmaa "Oskari roskismaassa",…

Kysytty

Jo kauan on vaivannut "hukassa" oleva lastenohjelma. Olen itse aivan vakuuttunut katsoneeni pienenä (eli siis 1970-luvulla) ohjelmaa "Oskari roskismaassa", jossa Oskari seikkaili kai tavallaan maan alla, ja sinne tippui aina roskia, joita ihmiset heittivät.
Olenkohan nähnyt unta, vai onko jotain tuollaista lastenohjelmaa ollut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olemme tiedustelleet asiaa valtakunnalliselta kirjastoammattilaisten sähköpostilistalta, jos joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi. Ilmoitamme sinulle, mikäli saamme sieltä vastauksen.

Vai muistaisikohan joku lukijoistamme kyseistä lastenohjelmaa?

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Oskarin orkesteri taitaa olla paljon uudempi lastenohjelma?

Seesamtien Ärtsy-Oskari lie kyseessä (Oscar the crough from Sesame Street)