Otsikko
Jo 2009 vuonna oli netissä tietoa tästä L.M.Montgomeryn kirjasta "The Blythes are Quoted" joka suomeksi piti olla "Siteeraamme Blytheja". Englanniksi tuo…

Kysytty

Jo 2009 vuonna oli netissä tietoa tästä L.M.Montgomeryn kirjasta "The Blythes are Quoted" joka suomeksi piti olla "Siteeraamme Blytheja". Englanniksi tuo kirja lienee julkaistu jo 2009, kun löytyy esim. Amazon.com sivuilta. Onko kirjan julkaisu suomeksi viivästynyt, kun ei sitä näytä mistään netistä tai kirjastosta löytyvän? Onko kirjan ilmestymisestä mitään tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

L.M. Montgomeryn The Blythes are quoted on ilmestynyt suomeksi nimellä Annan jäähyväiset (2010) ja se on jo kirjastoissa.