Otsikko
Jag skulle vilja ha fakta om Carl Ludvig Engel,Var får jag det bäst?

Kysytty

Jag skulle vilja ha fakta om Carl Ludvig Engel,Var får jag det bäst?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Det finns flera böcker av C.L. Engel i huvudstadsregionens bibliotek, både på finska och svenska.

Om ni vill läsa era böcker hellre på svenska, kan man rekommendera följande:

Pöykkö, Kalevi : Carl Ludvig Engel

Wickberg, Nils Empirestudier

Var så vänlig och fråga i närmaste bibliiotek eller kolla själv : http://www.lib.hel.fi/plussa