Otsikko
Jaakko Haavio:Kanerva, runo "Loi Jumala muinoin päivät.."

Kysytty

Jaakko Haavio:Kanerva, runo"Loi Jumala muinoin päivät.."
Miksi en löydä/ Haavio on tunnettu!!!

Vastaus

Vastattu

Jaakko Haavion runo Kanerva, joka alkaa sanoilla "Loi jumala muinoin päivät" julkaistiin ensimmäisen kerran kokoelmassa Ikikevät vuonna 1947. Se on julkaistu myös mm. seuraavissa teoksissa:

Jaakko Haavio: Runot (1954)

Jaakko Haavio: Valitut runot (1981)

Tämän runon haluaisin kuulla 3 (2000)

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Runon tekstin haluan: "Loi Jumala muinoin ..Jaakko Haavio , olen jo yrittänyt saada Kanerva-runon tekstina. Onnistuuko se?