Isäni 85v, on nykyisin Riihimäellä asuva helsinkiläinen. Hän oli hiljattain lukenut Hesarista, että kirjastoista olisi saatavana ilmaiseksi jokin Unioninkatua…

Kysytty

Hei!
Isäni 85v, on nykyisin Riihimäellä asuva helsinkiläinen. Hän oli hiljattain lukenut Hesarista, että kirjastoista olisi saatavana ilmaiseksi jokin Unioninkatua käsittelevä painotuote. Tarkemmin hän ei osannut sitä, kuvata, mutta hän toivoi saavansa sellaisen.
Tiedätkö, mistä on kyse ja jos, niin kuinka minun kannattaa menetellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Unioniakseli-teemasarjan esitteet ovat valitettavasti loppuneet kirjastoista eikä niitä paineta enää lisää. Esitteitä voi printata Helsingn kulttuurikeskuksen sivuilta.
http://www.hel.fi/hki/Kulke/fi/Viraston+esittely/Julkaisuja