IPadini kaipaa päivitystä. Onko kirjastossa WiFi ja pistorasia ko. päivitystä tehdäkseni?

Kysytty

IPadini kaipaa päivitystä. Onko kirjastossa WiFi ja pistorasia ko. päivitystä tehdäkseni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useimmissa Helmet-kirjastoissa on Wi-Fi-verkko ja varmasti pistorasiakin löytyy. Helmet-verkkosivustolta (http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut) kohdasta Kirjastot ja palvelut löydät kirjastot, joissa on langaton verkko käytettävissä valitsemalla alasvetovalikosta Langaton verkko/Wi-Fi.