Otsikko
Ihan vaan kysyisin, et onko sarjan Pellucidar (Edgar Rice Burroughs) kolmea viimeistä kirjaa käännetty suomeksi? Kirjastoilla ei niitä näköjään ole. Kerran…

Kysytty

Ihan vaan kysyisin, et onko sarjan Pellucidar (Edgar Rice Burroughs) kolmea viimeistä kirjaa käännetty suomeksi? Kirjastoilla ei niitä näköjään ole. Kerran aloin lukea ko. sarjaa, mutta petyin, kun huomasin loppuosien puuttuvan. Voisiko niitä millään hankkia?
Kiitos=)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Edgar Rice Burroughsin Pellucidar sarjasta on suomennettu vain kolme osaa:
Maan uumenissa (At the earth's core)
Ikuisen päivän maa (Pellucidar) ja
Kuninkaan poika (Tanar of Pellucidar)
Suomentamatta ovat vielä teokset:
Tarzan at the Earth's core
Back to the stone age
Land of terror ja
Savage Pellucidar (http://www.tarzan.org/pellucidar.html ).