Huomenta ! Hakusessa lääketieteellinen farmakologia ja toksikologia PelkonenO & Ruskoaho H Dudecim , Karisto Oy , 2003 tai uusin painos. toisena…

Kysytty

Huomenta !
Hakusessa lääketieteellinen farmakologia ja toksikologia PelkonenO & Ruskoaho H Dudecim , Karisto Oy , 2003 tai uusin painos. toisena vaihtoehtona Farmakologia ja toksikologia Medicina , Kuopio. Koulu M & Mervaala E 2013

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Heinolan kirjastossa ei valitettavasti ole kumpaakaan kirjaa. Voit tehdä kirjoista kaukolainatilauksen alla olevalla lomakkeella:

https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=319438199&_k=9XPew4icvrvHif…