Otsikko
Huomasin, että Ninni Shulmanilta on ilmestynyt uusi kirja Älä kerro kenellekkään. Kai se tulee kirjastoon?

Kysytty

Huomasin, että Ninni Shulmanilta on ilmestynyt uusi kirja Älä kerro kenellekkään. Kai se tulee kirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Kyllä tulee. Kirjan kustantajana on Tammi ja suurilta kustantajilta Helmet-kirjastoihin tilataan voi sanoa että kaikki mitä näiltä ilmestyy. Ninni Schulmanilta on todellakin ilmestynyt aikaisemminkin kirjoja, jotka ovat olleet hyvin lainassa. Näin ollen ei ole mitään syytä miksei hänen uutuuttaankin tilattaisi.