Hiljattain edesmenneen Honor Blackmanin ehkäpä ikimuistoisin rooli oli 1990-luvun tilannekomediassa The Upper Hand, jota myös Mainostelevisio esitti Suomessa…

Kysytty

Hiljattain edesmenneen Honor Blackmanin ehkäpä ikimuistoisin rooli oli 1990-luvun tilannekomediassa The Upper Hand, jota myös Mainostelevisio esitti Suomessa arki-iltapäivisin. En kuitenkaan millään muista mikä tuon ohjelman suomenkielinen nimi oli, voitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu

Sarja oli nimeltään Herra sisäkkö. Sarjassa oli 22 osaa ja niistä ensimmäinen esitettiin MTV:n ohjelmistossa 4.10.1991 klo 19.55.

https://www.imdb.com/title/tt0098939/