Otsikko
Helsingin Sanomissa ollut artikkeli "Kiirunassa ei kuningasta kumarreta" ehka vuosina 1974-1978. Miten olisi mahdollista saada kopio siitä? Missä kirjastossa…

Kysytty

Helsingin Sanomissa ollut artikkeli "Kiirunassa ei kuningasta kumarreta" ehka vuosina 1974-1978. Miten olisi mahdollista saada kopio siitä? Missä kirjastossa on mahdollisesti mikrofilmiarkisto Hesareista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomat on mikrofilminä luettavissa ja kopioitavissa Helsingin yliopiston kirjastossa ja Espoon Leppävaaran kirjastossa. Lehden mikrofilmiversio on myös Helsingin kaupungin pääkirjastossa, mutta kirjasto on remontin takia suljettuna, joten se ei ole käytettävissä.

Täältä löytyy tietoa Helsingin yliopiston mikrofilmatuista lehdistä:
http://www.lib.helsinki.fi/palvelut/Kokoelmat/mikroffk.htm

Täältä Espoon Leppävaaran kirjaston mikrofilmeistä:
http://www.espoo.fi/xsl_taso1_ilmanajank.asp?path=1;606;607;7119;7224;2…

0 ääntä

Kommentit

Moro. Vieläkö etsit tuota juttua? Minulla taitaa olla kyseinen lehti. Saat sen jos tarvitset.
pasi.moisander@mbnet.fi