Otsikko
Helmetin sivuilla oli mahdollista tehdä tulostili jo ennen uusien koneiden tuloa. Minulla on tämä salasana. Mutta nyt koneella pyydetään pin-koodi. ? Miten…

Kysytty

Helmetin sivuilla oli mahdollista tehdä tulostili jo ennen uusien koneiden tuloa. Minulla on tämä salasana. Mutta nyt koneella pyydetään pin-koodi.
?
Miten sen saa?
Ja uusi "word" (en muista sen nimeä), mistä löytyy sivun asetukset ja mahdollisuus muokata sivun reunoja kapeimmiksi ja tehdä 2 palstaa perinteisen 1 sijaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun rekisteröit tulostustilisi, sait sähköpostiviestin, jossa oli linkki tilin aktivoimiseen. Samassa viestissä oli PIN-koodi. Tätä koodia tarvitset aina kun lähetät tulosteen tulostimelle tai kirjaudut tulostimelle. Koodin voi tällä hetkellä vaihtaa vain kirjaston henkilökunta. Pyydä uutta koodia sellaisessa kirjastossa, jossa uusi tulostusjärjestelmä on käytössä.

LibreOfficen Writer-ohjelmassa sivun asetuksia voi muuttaa Muotoilu-valikosta. Kohdasta Sivun tyyli ja sen alta Sivu voi säätää sivun marginaaleja. Kohdasta Palstat pääsee säätämään palstojen määrää.

LibreOffice Writerin käyttöohje