HelMet-kirjaston uutuusluettelot eivät taida vielä toimia päivityksen jälkeen? (itselläni eivät luettelot enää päivity 21.11. klo 13:37)

Kysytty

Hei HelMet-kirjaston uutuusluettelot eivät taida vielä toimia päivityksen jälkeen? (itselläni eivät luettelot enää päivity 21.11. klo 13:37)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tällaiset isot järjestelmäpäivitykset usein sekoittavat rutiinitoimintoja, niin tässäkin tapauksessa. Ei oikein uskalla myöskään luvata aikataulua sille, että kaikki toimii normaalisti. Suosittelen lämpimästi ottamaan rennosti ja aina silloin tällöin piipahtamaan katsomassa, olisiko tilanne jo normalisoitunut :)

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto