Otsikko
Helmet/elehdet/pressReader Hei, hienoista palveluistanne kiittäen kysyn eikö rajoitus '15 samanaikaista käyttäjää' PressReader-palvelussa ole pääkaupunkiseudun…

Kysytty

helmet/elehdet/pressReader

Hei,
hienoista palveluistanne kiittäen kysyn eikö rajoitus '15 samanaikaista käyttäjää' PressReader-palvelussa ole pääkaupunkiseudun asukaslukuun nähden alakanttiin mitoitettu palvelutaso.
Varsin ärsyttävää - et pääse sisään, kirjastokortti ei kelpaa, tulee kaikenlaista herjaa, ja todellinen syy NoGo-viestiin lienee muutaman (15+) samanaikaisen käyttäjän lukko..

Kun palvelu halutaan tarjota - mikä tietenkin on aivan erinomaista - pitäisi sen olla toimivaa.

Harry Sevelius
vanha advokaatti/
Kiitollinen kirjastopalveluiden suurkäyttäjä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteestasi. 15 PressReader lisenssiä, joka mahdollistaa 15 samanaikaista käyttäjää, on riittänyt tähän asti Helmet-aluella. PressReader informoi meille, että aina kun 16. etäkäyttäjä kirjautuu palveluun, tulee selkeä ilmoitus täyttyneestä kapasiteetista. Jos palvelu on herjannut jotain epämääräisempää, on tuskin ollut kyse lisenssien puutteesta. Palvelussa on ollut tänä vuonna aika ajoin ongelmia kirjautumisessa, koska sivustoa on uudistettu ja kirjautumisvaihtoehtoja lisätty. Olemme aina tiedottaneet PressReaderia teknisistä ongelmista viipymätä ja pyytäneet pikaista korjausta. Toisinaan korjaukset ja lisäohjeet ovat viipyneet.

Ilouutisena voin kuitenkin kertoa, että ensi vuonna palvelu siirtyy rajoittamattomaan käyttöön. Toivottavasti myös kirjautumiset jo silloin sujuvat ongelmitta.