Otsikko
Helmet-aineistohaku ei tunnista vieläkään jo ilmestynyttä Mauno Saaren Haavikko-niminen mies -teosta. Koska teosta pääsee varaamaan (pk-seudulla)?

Kysytty

Helmet-aineistohaku ei tunnista vieläkään jo ilmestynyttä Mauno Saaren Haavikko-niminen mies -teosta.

Koska teosta pääsee varaamaan (pk-seudulla)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta pääsee varaamaan heti, kun yksikin nide näkyy rekisterissä.
Tarkistin juuri asian, kirjan tiedot näkyvät jo, muttei vielä yhtään
nidettä.