Otsikko
Heissan! Varasin ja omasta mielestäni tallensin muistilistalle 5 kirjaa ja sen jälkeen yritin kirjautua ulos. Mutta nyt en pääsekään pois kirjautumistilasta,…

Kysytty

Heissan!
Varasin ja omasta mielestäni tallensin muistilistalle 5 kirjaa ja sen jälkeen yritin kirjautua ulos. Mutta nyt en pääsekään pois kirjautumistilasta, eikä muistilistalle tallentunut varaamiani kirjoja. Mitä teen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko mahdollista, että olet tallentanut teosten tiedot vain koriin, mutta et sen jälkeen korista muistilistaan? Testasin toimintoa äsken, ja se toimi kyllä aivan oikein. Sain valitsemani teokset tallennetuiksi ensin koriin ja sieltä muistilistaan. Kirjauduin ulos ja sen jälkeen uudelleen sisään, ja teokset olivat muistilistalla ihan niin kuin pitikin. Myös kirjautuminen ulos omista tiedoista onnistui ongelmitta.

Jos tallennat teokset vain koriin, niin silloin uloskirjautuminen kyllä tyhjentää korin (ja näin kuuluukin tapahtua). Mutta korista muistilistalle tallennetut teokset kyllä säilyvät muistilistalla.

En siis valitettavasti osaa sanoa, mitä kuvaamassasi tilanteessa on tapahtunut. Jos ongelma jatkuu, sinun kannattaa ottaa uudelleen yhteyttä HelMetin omalla palautelomakkeella.