Otsikko
Tyttö joka ei halunnut mennä päiväkotiin -niminen kirja

Kysytty

Heippa!
Minulla oli lapsuudessani kirja "Tyttö joka ei halunnut mennä päiväkotiin. Onkohan tätä kirjaa vielä jossain saatavilla?
Kysyin meidän lähikirjastosta ja yritin googlaa, mutta ei löytynyt mitään. Kirja on ollut minulla varmaan 90-luvun alussa. Valkoinen kansi jossa kuva tytöstä ehkä hyppimässä kuralätäkössä. Jos en ihan väärin muista.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä saattaisi olla Siv Widerbergin kuvakirja Tyttö joka ei halunnut lähteä tarhaan (WSOY, 1988).

Kansikuvan kuvauksen perusteella toinen vaihtoehto voisi olla Laura Voipion Karoliinan sadepäivä (WSOY, 1986), jossa ollaan matkalla päiväkotiin.