Otsikko
Haussa venäläinen klassikko joka kertoi joen rannalla asuvista erakoituneista veljeksistä. Muistaakseni myös vuodenajat kuuluivat kirjan teemaan. Osaisikohan…

Kysytty

Haussa venäläinen klassikko joka kertoi joen rannalla asuvista erakoituneista veljeksistä. Muistaakseni myös vuodenajat kuuluivat kirjan teemaan. Osaisikohan kukaan näillä tiedoilla auttaa mikä kirja tai kirjasarja voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Vasili Peskovin tositapahtumiin perustuva teos Taigan erakot, joka kertoo Siperiassa eläneestä Lykovien perheestä. Kirja on ilmestynyt suomeksi vuonna 1993.