Otsikko
Harkitsen PocketBook-merkkisen lukulaitteen hankintaa. Merkki löytyy Adoben listalta tuetuista lukulaitteista, mutta laitemallit ovat vanhoja. Voinko luottaa,…

Kysytty

Harkitsen PocketBook-merkkisen lukulaitteen hankintaa. Merkki löytyy Adoben listalta tuetuista lukulaitteista, mutta laitemallit ovat vanhoja. Voinko luottaa, että Adobe tukee myös uudempia malleja esim Touch Lux 3?

Vastaus

Vastattu

Kyllä Adobe Digital Editionsin pitäisi toimia myös uusissa laitteissa.