Jääkaudet

Kysytty

Haluaisin lainata tietokirjan liittyen jääaikaan, kun en osaa etsiä.

Vastaus

Vastattu

Yleistietoa jääkausista löytyy muun muassa näistä teoksista, jotka ovat saatavilla Haminan kaupunginkirjastosta:

Koivisto, Marjatta, ja Harri Kutvonen. Jääkaudet. Helsinki: WSOY, 2004.

Lunkka, J. P., ja Juha Pekka Lunkka. Maapallon Ilmastohistoria: Kasvihuoneista Jääkausiin. Helsinki: Gaudeamus Helsinki University Press, 2008.

Isomäki, Risto. Miten Salpausselät Syntyivät. Helsinki: Into, 2015.

Lisää teoksia löydät Kyyti-kirjastojen aineistohausta asiasanalla "jääkaudet".

https://kyyti.finna.fi/