Otsikko
Haluan tietoja avotakoista ja muista lämmitys laitteista jotka sopivat kesämökki käyttöön.

Kysytty

Haluan tietoja avotakoista ja muista
lämmitys laitteista jotka sopivat
kesämökki käyttöön.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapin maakuntakirjastossa on tästä aiheesta mm.:
Makasiini-lehti 1985 no.5, s.88-92 (sisältää katsauksen ja arvion erilaisista kesämökille sopivista lämmittimistä).
Tekniikan maailma 1981 no.18, s.114-116 (esittelee avotakkoja)
Aiheesta löytyy myös kirjallisuutta asiasanoilla takat ja lämmityslaitteet.
Esim. Kodin tulisijat
Voit myös katsoa seuraavia internet-osoitteita:
www.asuntotieto.com/mokki/menetelmat/kesamokin_sahkoistys.html
www.biowatti.fi/fi/dat_pelletti_kayttokohteet.htm