Otsikko
Haluan tietää, mitä Laura Pausini laulaa tässä antamassani videon linkissä italiaksi, kun hän laulaa vain pätkän kappaleestaan Benvenuto Euroviisujen…

Kysytty

Haluan tietää, mitä Laura Pausini laulaa tässä antamassani videon linkissä italiaksi, kun hän laulaa vain pätkän kappaleestaan Benvenuto Euroviisujen superfinaalin avausnumerossa? En saa oikein mitään selvää. Voisitteko auttaa?
Ainakin ensimmäisen osan Benvenuto-kappaleesta hän laulaa näillä sanoilla:
Bnvenuto a un pianto che commuove
Ad un cielo che promette neve
Benvenuto a chi sorride, a chi lancia sfide
E a chi scambia i suoi consigli coi tuoi.

Mutta sitten en tiedä kappaleen viimeistä osaa millä sanoilla hän laulaa.

Todennäköisesti hän on lisännyt loppuosaan kappaleeseen muita sanoja, joita ei esimerkiksi löydy ollenkaan Youtubesta.

Ainakin yhden sanan kuulen ja se on fiero.

Tässä on antamani linkki https://www.youtube.com/watch?v=Oyps5Fb0XfM

Vastaus

Vastattu

Laulu jatkuu videolla alun italiankielisen säkeistön jälkeen espanjaksi näin:

Bienvenido el llanto y su consuelo
Y el presagio de nieve en el cielo
Bienvenido es el pianista, todas sus canciones
Los acordes que reflejan así
Lo que somos hoy