Otsikko
Haluan kaukolainata Sue Russell:n kirjan Damsel of Death.En löydä itse sitä mistään hakuohjelmasta mutta tiedän että sellainen on.Voitteko auttaa?

Kysytty

Haluan kaukolainata Sue Russell:n kirjan Damsel of Death.En löydä itse sitä mistään hakuohjelmasta mutta tiedän että sellainen on.Voitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sue Russell ei ole kirjoittanut kirjaa nimeltä Damsel of Death. Sen sijaan hänen kirjoittamansa kirja Lethal Intent kertoo Aileen Wuornosista, jota kutsuttiin Damsel of Deathiksi. Sue Russellin kirjallisesta tuotannosta enemmän sivulla http://www.suerussellwrites.com .

Lethal Intent –kirja on englanniksi useissa ja ruotsiksi (ruots. nimeke Alias monster) yhdessä pääkaupunkiseudun kirjastossa, joista sen voi pyytää kaukolainaksi kääntymällä oman paikallisen kirjaston puoleen.