Haluamani elokuva löytyisi Anjalankoskelta.Olisiko sitä mahdollista lainata Kotkan kirjaston kautta eli lähettäisivät sen sinne?

Kysytty

Haluamani elokuva löytyisi Anjalankoskelta.Olisiko sitä mahdollista lainata Kotkan kirjaston kautta eli lähettäisivät sen sinne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Anjalankoskelta löytyvä elokuva on mahdollista lainata Kotkan kirjaston kautta. Asia hoituu joko ottamalla yhteyttä esim. Kotkan kirjastoon, jolloin kirjaston henkilökunta varaa sinulle ko. elokuvan Anjalankoskelta, tai tekemällä itse varauksen KYYTI-verkkokirjaston kautta (www.kyytikirjastot.fi) ja valitsemalla noutopisteeksi Kotkan pääkirjaston.