Otsikko
Etsin elokuvaa Cantervillen kummitus vuodelta 1987 dvd- versiona. Ohjaajana Paul Bogart, käsikirjoittajina George Zateslo, Oscar Wilde. En tarkoita animaatio-…

Kysytty

Hei, etsin elokuvaa Cantervillen kummitus vuodelta 1987 dvd- versiona.
Ohjaajana Paul Bogart, käsikirjoittajina George Zateslo, Oscar Wilde.
En tarkoita animaatio- versiota. Löytyisikö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää siltä, ettei tätä vuoden 1987 elokuvaa ole suomalaisten kirjastojen kokoelmissa, pelkästään paljon myöhäisempi animaatioversio.

Elokuvan voi tiukan paikan tullen kuitenkin ostaa varsin halvalla hinnalla. Esimerkiksi Levykauppa Äx myy sitä 6,95 eurolla.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto