Otsikko
Haluaisin varata Ennis/Dillon sarjakuvakokoelman Preacher kovakantisena osat 2-3. Osat 1 ja 4 ovat teillä. Ovatko osat 2-3 kadoksissa? Jos ovat, hakisin…

Kysytty

Haluaisin varata Ennis/Dillon sarjakuvakokoelman Preacher kovakantisena osat 2-3. Osat 1 ja 4 ovat teillä. Ovatko osat 2-3 kadoksissa?

Jos ovat, hakisin kaukohakuna muualta.

Vastaus

Vastattu

Preacher-sarjakuvan kaikki viisi suomennettua osaa löytyvät Kyyti-kirjastoihin kuuluvista kirjastoista. Varauksia kuljetetaan koko seudulle, joten sinun ei tarvitse miettiä, onko haluamasi aineisto nimenomaan Kotkassa. Voit varata muiden Kyyti-kirjastojen aineistoa aivan kuten Kotkan omaakin ja ne toimitetaan Kotkaan noudettavaksi ilman erillistä maksua.

Kaikki suomenkieliset Preacher-kirjat löydät verkkokirjastosta esimerkiksi tällä haulla: https://kyyti.finna.fi/Search/Results?limit=0&filter%5B%5D=building%3A%…