Haluaisin tietoja v.1928 Käkisalmen yhteiskoulun ylioppilaista.

Kysytty

Haluaisin tietoja v.1928 Käkisalmen yhteiskoulun ylioppilaista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matti Kähärin kirjassa Käkisalmen yhteiskoulu-yhteislyseo 1892-1944 on matrikkeli, jossa on tietoa koulun ylioppilaista eri vuosilta:

Käkisalmen yhteiskoulu-yhteislyseo 1892-1944 | Heili-kirjastot | Heilikirjastot (finna.fi)

Kirja on lukusalilainana Lappeenrannan kirjaston Carelica-kokoelmassa. Siihen on mahdollisuus tutustua Lappeenrannan kirjastossa, tai sen voi saada lukusalilainaan Imatran kirjastoon. Tarkempia tietoja saat Lappeenrannan kirjastosta, yhteystiedot löytyvät täältä:

Lappeenranta - Kirjasto - Lappeenrannan kaupunki

Korona-ajan rajoituksista kirjastojen toiminnassa tietoa kirjastojen sivuilta:

Etusivu - Heili-verkkokirjasto | Heilikirjastot (finna.fi)