Haluaisin tietoa Hevoshoitolan sisarukset -kirja- sarjasta ja sen kirjoittajasta Lauren Brookesta. (mm. kirjallisuus palkinnot, muut teokset, kirjoitustyyli ja…

Kysytty

Haluaisin tietoa Hevoshoitolan sisarukset -kirja- sarjasta ja sen kirjoittajasta Lauren Brookesta. (mm. kirjallisuus palkinnot, muut teokset, kirjoitustyyli ja kirjalliset vaikutteet.. )

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauren Brooken kirjasarjaa Hevoshoitolan sisarukset (alun perin Heartland) on suomennettu 13 osaa. Muita kirjoja ei ole suomennettu. Itse kirjailijasta ei löydy tietoa. Ruotsalaisen kustantajan Raben & Sjögrenin mukaan Lauren Brooke on salanimi ja sarjan kirjoja kirjoittaisivat useat kirjoittajat:

http://www.panorstedt.se/templates/common/Author.aspx?id=15809&q_contex…