Otsikko
Oisiko kirjailijasta LAUREN BROOKE mitään tietoa. Ihan itse Lauren Brookenista EI sen kirjoista.

Kysytty

Oisiko kirjailijasta LAUREN BROOKE mitään tietoa. Ihan itse Lauren Brookenista EI sen kirjoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitaja -palvelussa on kysytty kirjailijasta ennenkin. Löydät entiset vastaukset palvelun arkistosta kirjoittamalla Etsi arkistosta -ruutuun Lauren Brooke. Ruotsalaisen kustantajan Raben & Sjögrenin mukaan Lauren Brooke on salanimi useammalle kirjailijalle, jotka kirjoja kirjoittavat, joten tietojen saaminen taitaa olla mahdotonta.