Haluaisin tietoa Ann Bryantista, hän on kirjoittanut mm. sisters club kirjasarjan. haluaisin tietää esim. minkä ikäinen hän on? kiitos etukäeen!

Kysytty

haluaisin tietoa Ann Bryantista, hän on kirjoittanut mm. sisters club kirjasarjan. haluaisin tietää esim. minkä ikäinen hän on?
kiitos etukäeen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ann Bryant syntyi Buxtonissa Derbyshiressä Englannissa. Hän muutti Lontooseen
ja opiskeli musiikkia neljä vuotta. Ann opetti lapsille musiikkidraamaa ja tanssia ja
kirjoitti runoja, lauluja ja kertomuksia lapsille. Hän opettaa vielä osa-aikaisesti mutta
suurimman osan aikaansa hän käyttää kirjoittamiseen.
Ann on naimisissa, hänellä on kaksi lasta ja hän elää Kentissä. Hänellä on talo
Ranskassa, missä hän viettää aikaansa ystäviensä ja perheensä kanssa.
Ann on kirjoittanut myös pianonsoiton oppikirjoja. Valitettavasti Ann Bryantin syntymävuotta
ei mainita missään. Ann Bryantista löytyy tietoja seuraavista Internet-osoitteista:
http://www.wattspub.co.uk/abryaob.htm ja http://www.kidsopenbook.co.uk./bryant.htm.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kysyin itse Annilta hänen syntymäaikansa. Hän syntyi 19.12.1952. Toivottavasti on teille apua. Itse yritän väsätä kirjailijaesitelmää, joka tuntuun erittäin haastavalta tiedonpuutteen vuoksi...