Haluaisin tietoa Ann Bryantista ja kirjasta Sisters club Painostava ennustus, koska minulla on kirjaesitelmä siitä kirjasta. siis voitteko antaa kaiken tiedon…

Kysytty

Haluaisin tietoa Ann Bryantista ja kirjasta Sisters club Painostava ennustus, koska minulla on kirjaesitelmä siitä kirjasta. siis voitteko antaa kaiken tiedon siitä kirjasta kirjailijasta... mutta älkää paljastako juonta tekstissä! LÄHETTÄKÄÄ TIETO NOPEASTI ! ! !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija Ann Bryantista ei ole juuri suomeksi kirjoitettu. Kirjailijan kotisivujen kautta saa eniten tietoa:

http://annbryant.co.uk/

Tämän palvelun kautta on Bryantista kysytty usein ennenkin. Aiemmat vastaukset saat arkiston (http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/arkisto.aspx) kautta kirjoittamalla Etsi arkistosta –ruutuun Bryant Ann. Painostava ennustus on Sisters club –sarjan 12. osa ja ilmestynyt suomeksi 2006. Kirjan päähenkilö Tash pelkää ennustajan ennustuksen käyvän toteen. Esitelmää varten kirja kannattaa lukea.