Haluaisin tietää onko neiti etsivä sarjasta olemassa muuta aineistoa kuin 106 kirjaa ja elokuva.?

Kysytty

Haluaisin tietää onko neiti etsivä sarjasta olemassa muuta aineistoa kuin 106 kirjaa ja elokuva.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Apuja esitelmän tekoon saat kirjoista
Sjöblom, Simo: Carolyn Keene -bibliografia 1955-1999
Rättyä, Kaisu: Mysteeri ratkaistavana : ulkomaisia nuorten sarjakirjoja
Molemmat kirjat ovat lainattavissa Heinolan kaupunginkirjastossa.
Kannattaa katsoa myös Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkisto, laita hakusanoiksi Neiti Etsivä tai Keene Carolyn