Haluaisin tietää onko Jyväskylän pääkirjastossa jossakin tilassa ja jollakin välineillä mahdollisuus katsella vaikka DVD-elokuva kaverin kanssa.

Kysytty

Hei. Haluaisin tietää onko Jyväskylän pääkirjastossa jossakin tilassa ja jollakin välineillä mahdollisuus katsella vaikka DVD-elokuva kaverin kanssa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkirjastossa ei tällä hetkellä ole paikkaa elokuvien katselulle. Asiakaskoneista osassa on tosin dvd-asema, mutta elokuvan katseluun tila on rauhaton. Varattavassa työtilakuutiossa tai ryhmätyöhuoneessa voi toki katsoa elokuvia omalla laitteella.Kirjaston kokoelmaan kuuluvia elokuvia voi katsella pääkirjastolle hankitun elokuvalisenssin antamissa rajoissa.
https://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/kirjastot?jyvaskylan-paakirjasto?tyot…

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onko Jyväskylän kirjaston elokuville hankittu myös oikeudet muuhunkin kuin yksityiseen kotikäyttöön, kuten vastauksesta voisi päätellä?