Otsikko
Haluaisin tietää montako eri suomennosta on Mike Oldfieldin tunnetuksi tekemästä kappaleesta Moonlight Shadow onko muita kuin Kristiina Mäen versio

Kysytty

Haluaisin tietää montako eri suomennosta on Mike Oldfieldin tunnetuksi tekemästä kappaleesta Moonlight Shadow onko muita kuin Kristiina Mäen versio

Vastaus

Vastattu

Suomen kansallisdiskografiasta ei löytynyt muita suomennoksia kuin Kristina Mäen esittämä ja Kimmo Rantansen sanoittama Kuun valoon.