Haluaisin tietää montako Bert-kirjasarjan kirjaa on ja voiko niitä lainata kirjastosta ja minkä nimisiä ne ovat? Kiitos jo etukäteen.

Kysytty

Haluaisin tietää montako Bert-kirjasarjan kirjaa on ja voiko niitä lainata kirjastosta ja minkä nimisiä ne ovat? Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bert-kirjoja on toistaiseksi suomennettu 17 kpl. Ne ovat: Bertin päiväkirja, Bertin salaiset muistiinpanot, Bertin uudet aivoitukset, Bertin hervottomat haaveilut, Bertin urotyöt, Bertin tunnustukset, Bert ja bikinimimmit, Bertin lemmenhuolet, Bertin pähkäilyt, Bert, villi ja vapaa, Bert ja innokkaat ihailijat, Bert Babyface, Bert, maailmanvalloittaja, Bert ja kovanaamat (tapahtuu osan 1 jälkeen), Bert ja kylmät kundit (tapahtuu osan 14 jälkeen), Bert ja basillit, Bert ja kylmä sota. Näitä kaikkia voi lainata kirjastosta.