Haluaisin tietää miten lapsuuden suosikki kirjasarjan viimeisessä osassa kävi, koska kirjoissa oli aina lopussa selvä koukku, joten miten viimeinen kirja…

Kysytty

Haluaisin tietää miten lapsuuden suosikki kirjasarjan viimeisessä osassa kävi, koska kirjoissa oli aina lopussa selvä koukku, joten miten viimeinen kirja lopetettiin? Kyseessä siis Sweet Valley High.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viimeinen suomennettu Sweet Valley High -sarjan osa on Francine Pascal: Rakkauden tanssi (Osa 50). Se kertoo kiinalaistaustaisen Jade Wun elämästä, joka tasapainoilee kiinalaisen ja amerikkalaisen elämäntavan välillä. Jadelle tarjoutuun soolotanssijan osa koulun tanssishowssa ja isänsä kielloista huolimatta hän osallistuu harjoituksiin. Hän tapaa siellä Davidin. Vaikeuksien jälkeen he alkavat seurustella, ja lopussa Jaden isäkin hyväksyy Davidin.