Haluaisin tietää miten ja mistä voin saada listan Wilbur Smithin kirjoittamista kirjoista niin, että ne ovat aika järjestyksessä? Siis kun yritän seurata mm. …

Kysytty

Hei, Haluaisin tietää miten ja mistä voin saada listan Wilbur Smithin kirjoittamista kirjoista niin, että ne ovat aika järjestyksessä? Siis kun yritän seurata mm. "afrikka" sarjaa- niin mistä tiedän mikä on ilmestynyt ensiksi jne...? Kirjastoista löytää vain julkaisuvuodet suomessa, mutta ne eivät kerro ovatko ne juuri siinä järjestyksessä kirjoitettu. Kiitos vastauksesta!
T: Wilbur Smith- fani

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastopalvelun julkaiseman "Aikuisten jatko- ja sarjakirjat" (1999) mukaan Afrikka-sarjan järjestys on seuraava: Kivihaukka ; Valkoiset miehet ; Leopardi kulkee yössä ; Polttava rannikko ; Vihan ja rakkauden perintö ; Palava maa.
Yhteen kuuluvat myös - vaikka ilman erityistä sarjan nimeä - seuraavassa järjestyksessä: Kun leijona metsästää ; Ukkosen kumu ; Petolinnut ; Monsuuni. "Aikuisten jatko- ja sarjakirjat" on luettavissa kirjastoissa. Kysäisepä neuvontatiskiltä.

11 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Voisinko saada tiedon Wilbur Smithin koko tämän hetkisen tuotannon järjestyksestä eli miten mikäkäin teos liittyy aikaisempiin?