Otsikko
Haluaisin tietää lainaushistoriani. Menin katsomaan lainaushistoriaani kirjautuneena mutta lainaushistoriani oli tyhjä. Ilmeisesti olisi pitänyt jo alunalkaen…

Kysytty

Haluaisin tietää lainaushistoriani. Menin katsomaan lainaushistoriaani kirjautuneena mutta lainaushistoriani oli tyhjä. Ilmeisesti olisi pitänyt jo alunalkaen ymmärtää laittaa itse sinne asetus että lainaushistoria tallennetaan, mutta en ole hoksannut sellaista tehdä. Pystynkö saamaan lainaushistoriaani mitenkään näin jälkikäteen??

Vastaus

Vastattu

Helmet-palvelussa asia on juuri niin kuin sanoit. Sinun täytyy valita omissa tiedoissasi Tallenna lainaushistoria -vaihtoehto. Tämän jälkeen lainaushistoriasi alkaa kertyä. Vanhempia lainatietoja ei voi etsiä.