Haluaisin tietää kyseisen elokuvan suomenkielisen nimen sekä onko sitä lainattavissa VHS-kasettina tai DVD:nä? Elokuvan englanninkielinen nimi on "Stranger to…

Kysytty

Haluaisin tietää kyseisen elokuvan suomenkielisen nimen sekä onko sitä lainattavissa VHS-kasettina tai DVD:nä? Elokuvan englanninkielinen nimi on "Stranger to Love", pääosassa on Beau Bridges, tehty vuonna 1996 ja esitetty TV:ssä muistaakseni joskus 1998-2000 aikoihin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi videota ei löydy yleisten kirjastojen kokoelmista. Makuunissakaan ei elokuvaa ollut. Internet Movie Database -sivuston mukaan kyseessä olisi TV-elokuva, joten sitä ei liene video/dvd-levityksessä ollenkaan. Voit ottaa yhteyttä tv:n katsojapalveluihin ja kysyä suomenkielistä nimeä sieltä. Samalla voit myös toivoa elokuvan uusintaa.

Television katsojapalveluiden yhteystiedot:

http://www.tv-opas.com/tietoa/katsojapalvelut.php