Haluaisin tietää kuinka kauan säilytätte venäläisiä aikakauslehtiä Itogia ja Krestjankaa eli kuinka vanhoja numeroita teiltä löytyy?

Kysytty

Haluaisin tietää kuinka kauan säilytätte venäläisiä aikakauslehtiä Itogia ja Krestjankaa eli kuinka vanhoja numeroita teiltä löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itogi ja Krestjanka -lehtiä ei valitettavasti säilytetä vuotta kauempaa missään Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteessä. Tarkemmat saatavuustiedot voit tarkistaa kirjaston lehtitietokannasta osoitteesta http://libpress.lib.hel.fi/ . Esim. Itogi-lehden tämän vuoden numerot ovat tulleet Kallion kirjastoon, mutta koska vanhempia lehtiä lainataan, kannattaa soittaa ja varmistua saatavuudesta puh. 31085053.