Otsikko
Haluaisin tietää Kissen sähköpostiosoitteen, koska minä haluan kirjoittaa hänelle.

Kysytty

Haluaisin tietää Kissen sähköpostiosoitteen, koska
minä haluan kirjoittaa hänelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisitko kertoa tarkemmin kuka on Kisse, niin yritämme selvittää hänen yhteystietonsa. Jos Kisse on muusikko, voisit ehkä kysyä vaikkapa Suosikki-lehden Professor-palstalta, josta saa vastauksia tämän tyyppisiin kysymyksiin. Professor-palstan sähköpostiosoite on professor@kuvalehdet.fi tai postikortilla SUOSIKKI/TOIMITUS proffa/Yhtyneet kuvalehdet PL 258 00002 HELSINKI