Haluaisin tietää jos on mahdollista lainata kotiin vanhoja lehtivuosikertoja, esim. venäjänkielinen lehti YES ja Zdorovje. Jos ei ole mahdollista lainata…

Kysytty

Haluaisin tietää jos on mahdollista lainata kotiin vanhoja lehtivuosikertoja, esim. venäjänkielinen lehti YES ja Zdorovje. Jos ei ole mahdollista lainata kotiin, niin voidaan varmasti lukea ne paikan päällä. Pitääkö etukäteen varata lehtien vuosikertoja vai onko ne saatavissa heti? En ole ennen lainanut mitään teiltä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Venäjänkielinen Yes-lehti on luettavissa Pääkirjastossa
Pasilassa lastenosastolla.Sitä ei lainata kotiin.
Osoite: Rautatieläisenkatu 8 00520 Helsinki.
Zdorovje-lehti tulee Malmin kirjastoon sekä Vuosaareen.
Malmilta löytyy lainattavana v. 2002, 2003, sekä 2004,
paitsi viimeistä numeroa, jota ei lainata.
Vuosaaren kirjastosta löytyy v. 2003 sekä 2004.
Numeroista voi tehdä varaukset ja ne voi noutaa mistä kirjastosta vain.Jos sinulla on jo kirjastokortti ja tunnusluku, varauksen voi tehdä osoiteessa http://www.helmet.fi/.Jos kirjastokorttia ei ole tarvitset kuvallisen henkilötodistuksen ja saat kortin lähimmästä kirjastosta.