Otsikko
Haluaisin tiedustella kuka tekee Espoon Soukan kirjaston lehtivalinnat? Kuka valitsee lukusalin lehdet ko. kirjastoon?

Kysytty

Haluaisin tiedustella kuka tekee Espoon Soukan kirjaston lehtivalinnat?
Kuka valitsee lukusalin lehdet ko. kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soukan kirjastossa lehtivastaava on juuri vaihtunut. Ensi vuoden lehtivalinnoista huolehtivat Leena Kaunisto ja Paula Hirvilammi.

Lehdet valitaan Espoossa yhteistyössä ja katsoen koko kaupungin tilannetta. Lehtitoimittajat on kilpailutettu joten ihan kaikkia toiveita ei välttämättä pystytä toteuttamaan.