Otsikko
Haluaisin saada listan kaikista Helsingin alueen kirjastojen Italiankielisestä kirjallisuudesta. Lähinnä aikuisten romaanit ja lasten satukirjat kiinnostavat.

Kysytty

Haluaisin saada listan kaikista Helsingin alueen kirjastojen Italiankielisestä kirjallisuudesta. Lähinnä aikuisten romaanit ja lasten satukirjat kiinnostavat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin, ja koko pääkaupunkiseudun, kirjastoista löytyy runsaasti italiankielistä kaunokirjallisuutta.
Yhteisestä aineistotietokannasta Plussasta ( http://www.libplussa.fi/ ) voit katsoa eri kirjailijoiden, aiheen
tms mukaan mitä italiankielistä on olemassa. Kannatta tässä tapauksessa käyttää "monipuolista hakua", jolloin voit rajata kielen mukaan.