En voi uusia lainojani verkkokirjaston kautta, koska selaimeni ilmoittaa sivuston olevan epäluotettavasti salattu. Onko järjestelmässä toimintahäiriö vai mistä…

Kysytty

Hei! En voi uusia lainojani verkkokirjaston kautta, koska selaimeni ilmoittaa sivuston olevan epäluotettavasti salattu. Onko järjestelmässä
toimintahäiriö vai mistä moinen johtuu?
Terveisin
Raija Kunnas
PS Uusisin kaikki lainani....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
PIKI-verkkokirjastossa on syyskuun alusta asti ollut ns. varmennevirhe, josta järjestelmäntoimittaja Axiell ilmoitti näin: ”Axiell Finland Oy:n käyttämän verkkovarmennetoimittaja Geotrustin mukaan verkkokirjaston varmenteessa saattaa ilmetä ongelmia muutaman seuraavan päivän aikana. Mikäli asiakkaanne siis saavat ilmoituksen varmennevirheestä verkkokirjaston käytössä, kyse on väliaikaisesta toimintahäiriöstä. Ilmoitus varmennevirheestä ei vaikuta verkkokirjaston toimintaan.” - Virhe on tänään korjattu ja verkkokirjasto toimii normaalisti.

Lainasi on nyt uusittu ja eräpäiväkuitti niistä lähetetty sähköpostiisi.