Haluaisin ostaa Kirsi Hirvosen Pilvien takana aurinko kirjan. Miten ja mistä löydän sen?

Kysytty

Hei, haluaisin ostaa Kirsi Hirvosen Pilvien takana aurinko kirjan. Miten ja mistä löydän sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirsti Hirvosen elämäkertaromaani Pilvien takan aurinko ilmestyi vuonna 2005 (Pilot-kustannus), joten kirjakaupoissa sitä ei varmasti enää ole myytävänä.

Pikaisella selailulla teosta ei näyttänyt olevan myytävänä netissä toimivissa antikvariaateissakaan. Voit jättää nettiantikvariaattien "puutelistalle" ilmoituksen, että etsit kyseistä kirjaa.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/