Haluaisin opiskella persiaa/farsia mutta en ole löytänyt mistään pääkaupunkiseudulta kurssia. Kirjastoissakaan ei taida olla oikein mitään kirjoja persian…

Kysytty

Haluaisin opiskella persiaa/farsia mutta en ole löytänyt mistään pääkaupunkiseudulta kurssia. Kirjastoissakaan ei taida olla oikein mitään kirjoja persian opiskeluun.

Missä persiaa pystyisi opiskelemaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoissa on persian kielen kursseja, joissa opetuskielenä on englanti. Laita hakuun sanat "persian kieli kielikurssit" niin löydät ne.

Helsingin yliopiston kielikeskuksessa on itseopiskelumahdollisuutena opiskella persiaa, mateeriaalia on kaksi kielikurssia.

Netissä näyttäisi olevan mm. sivusto http://www.studypersian.com/