Haluaisin lukea ruotsalaisen Jonas Gardellìn kirjoja. Hän on tukholmalainen näyttelijä, jolta aika hiljakkoin on ilmestynyt kaksi kirjaa. En tiedä kirjojen…

Kysytty

Haluaisin lukea ruotsalaisen Jonas Gardellìn kirjoja. Hän on tukholmalainen näyttelijä, jolta aika hiljakkoin on ilmestynyt kaksi kirjaa. En tiedä kirjojen nimiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee kirjailija Jonas Gardell (s.-63). Häneltä on Porin kaupunginkirjastossa teokset: En komikers uppväxt, Fru Björks öden och äventyr ja Vill gå hem. Tulossa on teos nimeltä Kummajainen astuu kehiin (Like, 2002).