Haluaisin lukea aikamatkailuun liittyviä kirjoja. Olen lukenut aiheeseen liittyen Diana Gabaldonin Matkantekijä sarjaa sekä Niffeneggerin Aikamatkustajan…

Kysytty

Hei.

Haluaisin lukea aikamatkailuun liittyviä kirjoja. Olen lukenut aiheeseen liittyen Diana Gabaldonin Matkantekijä sarjaa sekä Niffeneggerin Aikamatkustajan vaimon ja näistä olen pitänyt. Olisiko lukuehdotuksia tarjota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aikamatkailuun liittyvistä kirjoista voit lukea Kirjavinkit-sivustolta http://www.kirjavinkit.fi/kuukauden-avainsana/aikamatkat/. Sivustolla on kirja-arvioita aikamatkailu-aiheisista kirjoista.

Kyyti-kirjastojen aineistoa aikamatkailusta voit etsiä aineistohausta (tarkennettu haku) http://www.kyyti.fi/libdbsearch/. Tarkenna hakua seuraavasti: Hakusanat: aikamatkat, Luokka: kaunokirjallisuus, Kieli: suomenkieliset teokset, Aineistolaji: kirjat ja kartat, Osastot: aikuisten osastot. Tarkentamalla hakua saadaan hakulista mahdollisimman pieneksi ja se kattaa vain halutut teokset.