Haluaisin löytää kirjan vauvan psykologisista kehitysvaiheista ja niitten tukemisesta. Kirja saa olla myös asiantuntijoille kirjoitettu mutta suomenkielinen ja…

Kysytty

Hei!

Haluaisin löytää kirjan vauvan psykologisista kehitysvaiheista ja niitten tukemisesta. Kirja saa olla myös asiantuntijoille kirjoitettu mutta suomenkielinen ja mieluiten - vaan ei välttämättä - suomalaisten asiantuntijoiden kirjoittama. Toivomuksena on myös, ettei vastauksena ole pitkää listaa kirjoista, vaan korkeintaan 2-3 vaihtoehtoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parhaiten tehtäväksiantoa vastaava kirja taitaa löytyä 70-luvulta:
Jaroslav Kochin kirja Onnellinen lapsi : vauvaikäisen kotikasvatus (Gummerus 1977)

Muita aihetta käsitteleviä ovat esimerkiksi
Rödstam, Monica: Lapsen kehitys 0-3 vuotta. Otava 1993
Sinkkonen, Jari: Mitä lapsi tarvitsee hyvään kasvuun. WSOY 2008

Saatavuustiedot voi tarkistaa HelMet-aineistotietokannasta www.helmet.fi